loading...
آرشیو دانلود
ABBAs بازدید : 46 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

Angry Birds Star WarsAngre Berds یک بازی جدید و بسیار جذاب از تولید کننده سری بازی های Angry Birds یعنی شرکت Rovio می باشد. خیلی سال پیش در یک کهکشان خیلی خیلی دور، یک گروه از پرندگان شورشی ناامید، با تهدید کهکشانی مواجه شده اند: گارد امپراطوری خوک های بد! پرندگان شورشی که در یک پایگاه مخفی زندگی می کنند موفق به کسب اولین پیروزی خود در مقابل امپراطوری خوک های بد شده اند. در طی آن جاسوس شورشیان موفق به دست یابی به برنامه مخفی سلاح همه کاره امپراطوری خوک ها شده است. حالا خوک ها در حال مسابقه دادن با پرندگان شورشی هستند که برنامه مخفی را از چنگ آنها در بیاورند. به پرندگان خشمگین کمک کنید!

ABBAs بازدید : 46 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

Bigasoft Total Video Converter 4.2.9.5283Video Converter یک مبدل کامل ، قدرتمند و بسیار کاربردی است که به منظور تبدیل فایل ویدیویی به یکدیگر تولید شده است این نرم افزار که در نوع خود بی نظیر است به شما کمک می کند تا فایل های ویدیویی خود را به راحتی و در چند کلیک ساده به فرمت ویدیویی مورد نظر خود تبدیل کنید ، همچنین این مبدل که از انواع فرمت های ویدیویی معروف پشتیبانی می کند این اجازه را به شما می دهد تا فایل های ویدیویی خود را به انواع فرمت های ویدیویی رایج و معروف تبدیل کنید یکی از ویژگی های بارز این نرم افزار که آن را از نرم افزار های مشابه برتر می سازد آن است که فایل های ویدویی شما را بدون هیچ گونه عیب و نقصی تبدیل می کند علاوه بر تبدیل به فایل های ویدیویی قابل پخش در کامپیوتر فرمت های دستگاه های قابل حمل ، همچون : تبدیل به آی پاد ، آیفون ، آیفون 3G ، اپل تی وی ، PSP ، PS3 ، ایکس باکس ، گوشی های هوشمند مانند بلک بری و...نیز وجود دارد که با رشد روز افزون این سخت افزارها چنین فرمت هایی نیز در نرم افزار گنجانده شده است پس اگر یک مبدل جامع و کامل در کامپیوتر خود می خواهید این نرم افزار می تواند برای شما ایده آل باشد.

ABBAs بازدید : 47 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

Playerنرم افزار Rocket Music Player Premium 3.0.0.0 ، پخش کننده ای کارآمد برای دوستداران موسیقی است.

ویژگی های Rocket Music Player :

  • دانلود Album art موزیک ها
  • 10باند اکولایزر گرافیکی
  • قابلیت اختصاص یک اکولایزر از پیش تعیین شده برای آهنگ ، سبک ، پلی لیست ، هنرمند ، آلبوم و پادکست
  • کنترل پش صدا از سمت راست/چپ
  • نمایش پوشه
  • ویرایشگر تگ ها
  • مرور و پخش موسیقی خود بر حسب آلبوم، هنرمندان، ژانر، آهنگ ها، پادکست ها و لیست پخش
  • ایجاد و ویرایش پلی لیست در داخل پلیر
  • ترکیب با iSyncr برای همگام سازی دستگاه با iTunes
ABBAs بازدید : 37 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

PicsArt - Photo Studio 4.3.1ویرایش تصویر قابلیت های بسیاری از نرم افزارهای ویرایشگر عکس را یکجا در خود جا داده است و به یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزار ها در این زمینه تبدیل شده است. صدها فیلتر برای تصویر، قاب های بسیار متنوع، افکت های متن، بریدن قسمتی از تصویر و تنظیم رنگ تصاویر از ویژگی های این ابزار فوق العاده است. هم چنین توانایی کارتونی کردن تصاویر، مدادی کردن، به صورت عکس های قدیمی درآوردن و… در این نرم افزار بسیار جالب وجود دارد.

ABBAs بازدید : 86 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

Watch Dogsبازی Watch Dogs جدید ترین محصول شرکت معتبر و خوش نام Ubisoft است و انتظار می رود که انقلابی جدید را در عرصه بازی های کامپیوتری رقم بزند. این بازی بیش از نود عنوان جایزه را در قسمت های مختلف از نمایشگاه E3 کسب کرده است و منتقدان آن را به عنوان یک بازی شگفت انگیز و یک استاندارد جدید در ساخت بازی معرفی کرده اند.
شما معمولا با تلفن هوشمند یا Smart Phone خود چه می کنید؟ با دوستان و خانواده ارتباط بر قرار می کنید،  چرخی در اینترنت  می زنید، پیام های خود را چک می کنید، اخبار روز دنیا را بررسی می کنید، خرید های خود را انجام می دهید، قبض هایتان را پرداخت می کنید، بازی می کنید و ... برای انجام همه کارهای ذکر شده فقط کافی است که با انگشت یا انگشتان خود صفحه نمایش را لمس کنید. اما آیا با یک تلفن هوشمند فقط می توان چنین کارهایی را انجام داد؟! آیا نمی توان از این وسیله مفید به عنوان یک سلاح تمام عیار استفاده کرد؟
زمانی که شما کارهای عادی و روزانه خود را با تلفن هوشمند انجام می دهید، با هر تماس یا اتصال به اینترنت، یک رد دیجیتالی از خود به جای می گذارید که با بررسی این ردپای دیجیتالی می توان تمام حرکات شما، کارهایی که انجام داده اید، علایق و نفرت های شما را مشخص کرد و همه اطلاعات مربوط به شما را دریافت کرد. البته فقط مردم نیستند که از این فناوری برای راحت تر و سریع ترکردن کارهای خود بهره می برند، بلکه امروزه کلان شهرها را می توان یک شبکه کامپیوتری بزرگ دانست. تمامی زیربناهای شهری توسط سیستم عامل های قدرتمند و بسیار پیچیده، کنترل و نظارت می شوند. در بازی نگهبان ها این سیستم کنترل و نظارت، CTOS نامیده می شود. این عبارت مخفف سامانه اجرایی مرکزی می باشد. این سامانه تقریبا کنترل تمام فناوری های شهر را بر عهده دارد و اطلاعات کلیدی شهروندان را نگهداری می کند.

ABBAs بازدید : 42 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

Neroبا استفاده از نرم افزار Nero 2014 قدرتمندتر از پیش می توانید به راحتی به مدیریت فایل های مدیای خود بپردازید. Nero 2014 یک مجموعه ی منحصر به فرد  از برنامه های کاربردی برای تمامی کارهای رسانه ای شماست. این نرم افزار تمامی ابزار لازم برای مدیریت، ایجاد، تبدیل، پخش و رایت فایل های ویدئویی و صوتی و تصاویر را برای شما فراهم خواهد کرد. این بسته نرم افزاری این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به روشی جدید به مدیریت فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و از تمامی آن ها یک نسخه پشتیبان (Backup) تهیه نمایید. همچنین کار ویرایش تصاویر ویدوئی، رایت سی دی و دی وی دی و بلوری و پشتیبان گیری از اطلاعات را انجام می دهد. هچنین این نرم افزار به ویرایش ویدئویی و ایجادفیلم HD و بازیابی آسان و ضبط دیسک های CD ،DVD و Blu-ray و کپی کردن می پردازد.

ABBAs بازدید : 41 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)
همیشه تبلیغات، بدافزارها و مزاحم‌های اینترنتی  در کامپیوترها باعث نارضایتی کاربران می‌شود، گاهی می‌توان از نصب آن‌ها جلوگیری کرد ولی در بعضی موارد به صورت خودکار نصب می‌شوند و ایجاد مزاحمت‌ها و نارضایتی فراوان می‌کنند، از این دسته می‌توان به انواع نوار ابزارها (Toolbar) اشاره کرد که اکثراً در هنگام نصب نرم افزار همراه با برنامه بر روی ویندوز نصب می‌شوند و گاهی بسیاری از تنظیمات را نیز تغییر می‌دهند، مانند موتور جستجو (Search Engine) و یا صفحه خانگی (Home Page)؛ اما تاثیر اینگونه نرم افزارها فقط به همین جا ختم نمی‌شود، گاهی اوقات این بدافزارها به مقاصد جاسوسی و یا امنیتی طراحی و منتشر می‌شوند و امنیت سیستم،شبکه  و کاربر را کاملاً تحت تاثیر قرار می‌دهند در نتیجه به منظور حفظ امنیت و حریم خصوصی کاربران نرم افزارهایی وارد بازار شدند که این بدافزارها را از سیستم حذف کرده و اجازه نمی‌دهند این گونه بدافزارها در ویندوز باقی بمانند.
AdwCleaner یک نرم افزار کوچک، کم حجم، رایگان و در عین حال هوشمند و قوی است که وظیفه‌ی آن جستجو دقیق سیستم برای هرگونه بدافزار و عناصر تبلیغاتی و مزاحم است، این نرم افزار تمامی ردپاها و عناصر باقی مانده از نرم افزارها و همچنین عوامل تبلیغاتی آن‌ها را جستجو کرده و در قالب یک لیست به کاربر ارائه می‌دهد و کاربر می‌تواند به راحتی تمامی آن‌ها را با یک کلیک حذف کند.
ABBAs بازدید : 36 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

Yahoo! Messenger 11.5.0.228 FinalYahoo کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند.

ABBAs بازدید : 53 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

Microsoft Windows 8.1 AIO June 2014Windows 8 ویندوز 8.1 موسوم به ویندوز آبــی توسط مایکروسافت با سیل عظیمی از قابلیت های جدید و بالاخره با پشتیبانی از صفحه نمایش های با رزولوشن بالا به طور رسمی معرفی شد. این ویندوز نسخه ی تکامل یافته ی ویندوز 8 می باشد که سال پیش عرضه شد. از مهمترین تغییرات این ویندوز می توان به این نکته اشـاره کرد که به دلیل عدم استقبال کاربـران از رابط کاربری Metro در ویندوز 8 این رابط در حاشیه قرار داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه دسکتاپ هدایت میشوند. قابلیت های جدید در ویندوز 8.1 شامل بازگشت دکمه استارت، اینترفیس جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و اپلیکیشن های جدیدی همانند Facebook و Flipboard و قابلیت های سفارشی سازی دیگری خواهد بود. بک گراندها متحرک شده اند و شما می توانید برای لاک اسکرین هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید. اکنون جستجوی Bing Heroes با گرافیک تاثیر برانگیــز برگشته است. جستجوی افراد مشهوری مانند Marilyn Monroe اینترفیسی فــول اسکـرین با عکس ها و مدیاهــای مختلف در کنار نتایج جستجوی سنتی را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. مایکروسافت همچنین همانند اپل تصمیم گرفته است که سیستم عامل را به 200 درصد Scale Up کند و این بدیـــن معنی است که توسعه دهندگان باید اپلیکیشن های خود را برای اینکه تصاویر و متون Crisp دیده شوند آپدیت کنند

ABBAs بازدید : 66 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

Microsoft Office 2013 Professional Plus SP1 VL June 2014Office رابط کاربری برنامه‌های خود را نو کرده و رابط کاربری آن مترو است که زبان طراحی است که توسط مایکروسافت منتشر شده. مایکروسافت آوتلوک (Microsoft  Outlook ) دستخوش تغییرات زیادی شده‌است به عنوان مثال رابط مترو جلوه‌های جدیدی را برای کارهای برنامه‌ریزی شده دارد. پاورپوینت ( PowerPoint ) نیز شامل الگوها و جلوه‌های متحرک بیشتری شده‌است. در 16 مه 2011 ، تصاویر جدیدی از آفیس ۱۵ منتشر شد که نشان می‌داد اکسل ( Excel ) با یک ابزار برای فیلتر کردن داده‌ها در یک خط زمان، توانایی تبدیل اعداد رومی به اعداد عربی و فارسی و ادغام توابع پیشرفته مثلثاتی دارد. در نرم‌افزار واژه‌پردازی ورد ( Word ) هم قابلیت قرار دادن ویدئو و صدای آنلاین و همچنین پخش اسناد بر روی وب را دارد. مایکروسافت قول پشتیبانی از قالب Office Open XML Strict را با نسخه 15 آفیس داده‌است. هم‌چنین این نسخه از قالب اودی‌اف 1.2 پشتیبانی خواهد کرد.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 208
  • بازدید ماه : 180
  • بازدید سال : 6,726
  • بازدید کلی : 45,572