loading...
آرشیو دانلود
ABBAs بازدید : 54 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

Perfect Photo Suite هفت ابزار فوق العاده را برای کمک به حل هفت مورد از شایع ترین مشکلاتی که عکاسان چهره در فتوشاب دارند، برای شما به ارمغان آورده است. این پلاگین ها بسیار محبوب و کاربرد هستند به طوری که مجله عکس آمریکا از آن ها به عنوان یکی از بهترین و مناسب ترین پلاگین های ویرایش تصویر برای عکاسان، نام برده است. با به کارگیری Perfect Photo Suite شما جدیدترین نسخه های محصولات محبوب onOne را که شامل Perfect Resize برای انجام یک تغییر اندازه ایده آل، Mask Pro برای حذف پس زمینه های ناخواسته، PhotoTune برای تصحیح رنگ، FocalPoint برای فوکوس انتخابی، PhotoTools برای شگفت انگیز نمودن تصویر به وسیله افکت های عکاسی و PhotoFrame ساده ترین و سریعترین راه برای Frame گذاری، ایجاد آلبوم و ... می باشند را در اختیار خواهید داشت.

ABBAs بازدید : 46 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

Adobe All Products ActivatorActive با ساتفاده از این بسته می توانید تمامی محصولات Adobe را کرک کرده واستفاده کرد .در این بسته کرک برنامه های کاربردی بسیاری وجود دارد برای دریافت به ادامه مطلب بروید ...

ABBAs بازدید : 49 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

Serif PhotoPlusویرایش عکس یک نرم افزاری کاملا حرفه ای برای ویرایش انواع عکس ها و تصاویر است که کاربران تازه کار و یا حرفه ای می توانند از آن استفاده کنند . این نرم افزار با ابزاری که در اختیار شما قرار می دهد به شما کمک می کند تا تصاویر خود را به بهترین شکل ممکن ویرایش کنید و مانع از خرابی عکس ها به دلیل وجود اشکلات جزئی در آن شوید . یکی از قابلیت های بسیار دوست داشتنی این نرم افزار که تقریبا اکثر ما به آن نیاز پیدا می کنیم قابلیت ترمیم تصاویر قدیمی است . این نرم افزار با استفاده از ابزار قدرتمند خود به شما این امکان را می دهد تا عکس های قدیمی که قسمت های بسیاری را از دست داده اند و یا کیفیت مناسب را دارند بازسازی کنید و مانع از نابودی آن ها شوید . از دیگر قابلیت های دوست داشتنی این نرم افزار می توان به قابلیت ویرایش و حذف قرمزی چشم ها در عکس ها اشاره کرد که در بسیاری از مواقع باعث از دست رفتن زیبایی عکس می شوند . همچنین با وجود افکت های مختلف و قابلیت مدیریت رنگ این نرم افزار می توانید تصاویر خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید و به تصویر بکشید . به طور کل این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا همچون یک ویرایشگر حرفه ای به ویرایش و مدیریت تصاویر خود بپردازید .

 

 

ABBAs بازدید : 31 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

جنگ خان ها

جنگ خان ها یک بازی آنلاین رایگان است که بازیکنان را به دنیای قرون وسطی جاییکه درگیری، شهرت و پیروزی حرف اول را می زند می برد. بازیکنان می توانند از بین ۱۲ نژاد مختلف در بازی یکی را انتخاب نموده و مسیر پیروزی را دنبال نمایند. وجود بیش از ۲۳ یگان های جنگی ، شوالیه و ماشین های محاصره قابلیت پیاده کردن صدها استراتژی مختلف را به بازیکنان می دهد. این بازی اولین بازی فارسی زبان با داشتن نژاد پارس ها و یگان ویژه آرش کمانگیر است.

ABBAs بازدید : 56 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

تم

 

 

 

شاید از تمامی تم های بازی ای که بر روی ویندوز شما نصب شده خسته شده اید و دنبال تم های جدید و با کیفیت هستید. امروز تصمیم گرفتیم مجموعه ای از تم های بازی که برای ویندوز ۷ و  ۸ هستند، و از کیفیت بالایی هم برخوردار هستند را در قالب مجموعه ۲ در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. در این مجموعه ۶ تم جدید و فوق العاده زیبا مختلف قرار دارند. در زیر اسم تم های موجود در این مجموعه را می توانید مشاهده کنید. اگه دنبال تم های با کیفیت هستید به هیچ وجه این مجموعه از تم ها رو از دست ندهید.

جهت دانلودتم و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 


ABBAs بازدید : 200 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

Battlefiel : HardlineBattlefield 4یک بازی شوتر اول شخص ویدیویی، به توسعه Visceral Games با همکاری EA Digital Illusions CE و به توزیع Electronic Arts می باشد. این بازی در ۲۱ اکتبر ۲۰۱۴ منتشر خواهد شد.

Battlefield: Hardline گیم پلی‌ای متفاوت نسبت به مودهای بتلفیلد قدیمی دارد. تمرکز بازی بر روی پلیس و جنایتکاران منتقل شده است و پس زمینه های نظامی را که تا به حال با این سری بازی همراه بوده را شکسته است. به عنوان مثال، جناح های اصلی در Hardline، بخش ویژه پاسخگویی پلیس و جنایتکاران می باشد. بازیبار به تجهیزات نظامی و وسایل نقلیه دسترسی خواهد داشت. همچنین به تجهیزات پلیس مانند اسلحه تیزر و دستبند نیز دسترسی دارد.

همینگ شرکت سازنده نسخه آزمایشی یا Beta بازی در اختیار کاربران قرار داده است تا از بازی تجربه ای کسب کنند و با محیط و گیم پلی آن آشنا شوند. شما می توانید این بازی را از وبسایت تاپ ۲ دانلود دریافت کنید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…        

ABBAs بازدید : 91 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

KM Playerبدون شک KMPlayer یکی از برترین پلیر های روز دنیا است که توسط کاربران سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و با امکانات باور نکردنی خود به یک پلیر پر استفاده تبدیل شده است . تقریبا به سختی می توانید سیستمی را پیدا کنید که برای پخش فایل های صوتی و تصویری از این پلیر محبوب بهره نبرد . این پلیر با وجود حجم بسیار پایین خود تقریبا از تمامی فرمت های صوتی و تصویری بدون نیاز به هیچگونه کدک اضافه ای پشتیبانی می کند و برای پخش فایل های صوتی و تصویری محیطی دلنشین را برای شما ایجاد می کند . از ویژگی های بی نظیر این پلیر محبوب قابلیت پخش فیلم های ۳ بعدی است که کمتر نرم افزاری قادر به پخش این ویدئو ها بدون هیچ مشکلی و با این کیفیت است . از دیگر ویژگی های این نرم افزار بی نظیر می توان به پشتیبانی از زبان شیرین پارسی ، قابلیت پخش زیرنویس ، قابلیت تنظیم زیرنویس و … اشاره کرد . اگر شما نیز به دنبال یک نرم افزار برای پخش همه فایل های صوتی و تصویری خود هستید بدون شک KMPlayer اولین انتخاب شما خواهد بود .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ABBAs بازدید : 39 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

phpMyAdmin 4.2.4 FinalPhpMyAdmin نرم افزاری قدرتمند تحت وب در زمینه مدیریت بانک های اطلاعاتی MySQL که بر اساس زبان برنامه نویسی PHP است. توسط این برنامه قدرتمند که امروزه تمامی سرورهای لینوکسی این برنامه را به کاربران خود ارائه می دهند به راحتی می توانید به تولید و ساخت جداول داده و بانک اطلاعاتی بپردازید. از ویژگی های این برنامه قابلیت گرفتن نسخه پشتیبان با فرمت های مختلف MySQL و حتی فرمت هایی مانند XML و ... می باشد .

ABBAs بازدید : 41 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

Grid2بازی GRID Autosport جدیدترین عنوان سری بازی های GRID میباشد که سبک Racing Class game دارد. تمام المان های مربوط به مسابقات واقعی Racing مانند Drifting ماشین ، سرعت و شتاب اتومبیل ، زمان لازم برای ترمز کردن و چالاکی خودرو ها در این نسخه کار شده است. در بازی GRID Autosport تعداد 78 اتومبیل از کمپانی های معروف در بازی وجود دارند و مسابقات اتومبیل رانی به دسته های  Touring Cars, Endurance, Open Wheel, Tuner و Street است، که هر کدام از این نوع ریسینگ ها زیر شاخه های مخصوص به خود را دارند. شما هر چقدر مسابقات بیشتری انجام دهید و امتیازهای بیشتری بدست آورید می توانید اتومبیل های قدرتمندتری برای مسابقه بخرید و اتومبیل های خود از هر لحاظی آپگرید نمایید.  در بازی امکان آنلاین بازی کردن در بخش باشگاهی وجود دارد و از جمله بخش های اضافه شده به این سری از بازی GRID رانندگی در شب و نمای داخل کابین اتومبیل است . قسمت Career بازی گرید اتواسپورت دارای رخدادهای مختلفی از جمله استخدام یک هم تیمی، قابلیت عضو شدن در تیم های بخش Online، جذب اسپانسر برای مسابقات است.

ABBAs بازدید : 55 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

BootIt Bare Metal 1.27 Retailمدیریت پاتیشن نرم افزاری برای مدیریت پارتیشن، نصب و بوت کردن آسان چندین سیستم عامل، پشتیبان گیری و بازیابی پارتیشن ها یا کل درایوها و ... را می دهد. این نرم افزار مجموعه ای از ابزارهای پیشرفته و حرفه ای در زمینه پارتیشن بندی استاندارد و همچنین بسیاری از ویژگی های خاص که در جاهای دیگر یافت نمی شوند را در اختیار کاربران قرار می دهد .

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 178
  • بازدید ماه : 150
  • بازدید سال : 6,696
  • بازدید کلی : 45,542