loading...
آرشیو دانلود
ABBAs بازدید : 523 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

Adobe Photoshop CCAdobe PHotoshop CC یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست. ورژن جدید فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop ، دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود. تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. هزاران قابلیت جدید دیگر نیز به فتوشاپ CC اضافه شده است که مجال اشاره به آنها نیست.

 

 

 

ABBAs بازدید : 90 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

Adobe Flash

نرم افزار قدرتمند و محبوب Adobe Flash Professional CC ابزاری مناسب برای طراحان وب و مالتی مدیا کاران می باشد که در نسخه جدید، شرکت ادوبی سعی نموده قابلیت های برنامه نوسی و کدنویسی و محیط کاری را اتقاء داده و در عین حال با اضافه نمودن ابزار طراحی جدید سعی نموده نیازهای طراحان را نیز مرتفع سازد. از دیگر ویژگی های جدید می توان به یک موتور متن قدرتمند، پشتیبان دستگاه موبایل و تسهیل کارایی و افزایش ابزارهای برنامه نویسی اشاره نمود. همچنین اجزای هماهنگ و پیوسته و دارا بودن محیط کار طراحی گسترده که امکان ارائه ی محتوا را از طریق قالب های رسانه ای ایجاد می کند، از دیگر ویژگی های کلیدی آن می باشد.

 

 

ABBAs بازدید : 200 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

Adobe CaptivateAdobe از بهترین راه حل های صنعتی در زمینه ی ساخت پروژه های حرفه ای بدون نیاز به نوشتن کد می باشد. ترکیب دموهاینرم افزاری، مدل برنامه نویسی، تست و اسکریپت های پیچیده از طریق عناصر و مالتی مدیاهای فعل و انفعالی از این نرم افزار، محلی برای محتویات و ترکیب های مختلف ساخته است. واسط کاربری این نرم افزار برای دستیابی به نتیجه ی درست در مراحل کمتر و کوتاه تر طراحی شده است. به علاوه این محصول از فرمت های ویدئویی مختلفی مانند AVI ،MOV ،FLV ،MPEG پشتیبانی می کند.

ABBAs بازدید : 54 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

Perfect Photo Suite هفت ابزار فوق العاده را برای کمک به حل هفت مورد از شایع ترین مشکلاتی که عکاسان چهره در فتوشاب دارند، برای شما به ارمغان آورده است. این پلاگین ها بسیار محبوب و کاربرد هستند به طوری که مجله عکس آمریکا از آن ها به عنوان یکی از بهترین و مناسب ترین پلاگین های ویرایش تصویر برای عکاسان، نام برده است. با به کارگیری Perfect Photo Suite شما جدیدترین نسخه های محصولات محبوب onOne را که شامل Perfect Resize برای انجام یک تغییر اندازه ایده آل، Mask Pro برای حذف پس زمینه های ناخواسته، PhotoTune برای تصحیح رنگ، FocalPoint برای فوکوس انتخابی، PhotoTools برای شگفت انگیز نمودن تصویر به وسیله افکت های عکاسی و PhotoFrame ساده ترین و سریعترین راه برای Frame گذاری، ایجاد آلبوم و ... می باشند را در اختیار خواهید داشت.

ABBAs بازدید : 46 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

Adobe All Products ActivatorActive با ساتفاده از این بسته می توانید تمامی محصولات Adobe را کرک کرده واستفاده کرد .در این بسته کرک برنامه های کاربردی بسیاری وجود دارد برای دریافت به ادامه مطلب بروید ...

ABBAs بازدید : 49 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

Serif PhotoPlusویرایش عکس یک نرم افزاری کاملا حرفه ای برای ویرایش انواع عکس ها و تصاویر است که کاربران تازه کار و یا حرفه ای می توانند از آن استفاده کنند . این نرم افزار با ابزاری که در اختیار شما قرار می دهد به شما کمک می کند تا تصاویر خود را به بهترین شکل ممکن ویرایش کنید و مانع از خرابی عکس ها به دلیل وجود اشکلات جزئی در آن شوید . یکی از قابلیت های بسیار دوست داشتنی این نرم افزار که تقریبا اکثر ما به آن نیاز پیدا می کنیم قابلیت ترمیم تصاویر قدیمی است . این نرم افزار با استفاده از ابزار قدرتمند خود به شما این امکان را می دهد تا عکس های قدیمی که قسمت های بسیاری را از دست داده اند و یا کیفیت مناسب را دارند بازسازی کنید و مانع از نابودی آن ها شوید . از دیگر قابلیت های دوست داشتنی این نرم افزار می توان به قابلیت ویرایش و حذف قرمزی چشم ها در عکس ها اشاره کرد که در بسیاری از مواقع باعث از دست رفتن زیبایی عکس می شوند . همچنین با وجود افکت های مختلف و قابلیت مدیریت رنگ این نرم افزار می توانید تصاویر خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید و به تصویر بکشید . به طور کل این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا همچون یک ویرایشگر حرفه ای به ویرایش و مدیریت تصاویر خود بپردازید .

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 6,657
  • بازدید کلی : 45,503