loading...
آرشیو دانلود
ABBAs بازدید : 47 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

KMPlayer 3.9.0.125 FinalKMPlayer  با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمايند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

 

 

 

ABBAs بازدید : 91 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

KM Playerبدون شک KMPlayer یکی از برترین پلیر های روز دنیا است که توسط کاربران سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و با امکانات باور نکردنی خود به یک پلیر پر استفاده تبدیل شده است . تقریبا به سختی می توانید سیستمی را پیدا کنید که برای پخش فایل های صوتی و تصویری از این پلیر محبوب بهره نبرد . این پلیر با وجود حجم بسیار پایین خود تقریبا از تمامی فرمت های صوتی و تصویری بدون نیاز به هیچگونه کدک اضافه ای پشتیبانی می کند و برای پخش فایل های صوتی و تصویری محیطی دلنشین را برای شما ایجاد می کند . از ویژگی های بی نظیر این پلیر محبوب قابلیت پخش فیلم های ۳ بعدی است که کمتر نرم افزاری قادر به پخش این ویدئو ها بدون هیچ مشکلی و با این کیفیت است . از دیگر ویژگی های این نرم افزار بی نظیر می توان به پشتیبانی از زبان شیرین پارسی ، قابلیت پخش زیرنویس ، قابلیت تنظیم زیرنویس و … اشاره کرد . اگر شما نیز به دنبال یک نرم افزار برای پخش همه فایل های صوتی و تصویری خود هستید بدون شک KMPlayer اولین انتخاب شما خواهد بود .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ABBAs بازدید : 46 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

Bigasoft Total Video Converter 4.2.9.5283Video Converter یک مبدل کامل ، قدرتمند و بسیار کاربردی است که به منظور تبدیل فایل ویدیویی به یکدیگر تولید شده است این نرم افزار که در نوع خود بی نظیر است به شما کمک می کند تا فایل های ویدیویی خود را به راحتی و در چند کلیک ساده به فرمت ویدیویی مورد نظر خود تبدیل کنید ، همچنین این مبدل که از انواع فرمت های ویدیویی معروف پشتیبانی می کند این اجازه را به شما می دهد تا فایل های ویدیویی خود را به انواع فرمت های ویدیویی رایج و معروف تبدیل کنید یکی از ویژگی های بارز این نرم افزار که آن را از نرم افزار های مشابه برتر می سازد آن است که فایل های ویدویی شما را بدون هیچ گونه عیب و نقصی تبدیل می کند علاوه بر تبدیل به فایل های ویدیویی قابل پخش در کامپیوتر فرمت های دستگاه های قابل حمل ، همچون : تبدیل به آی پاد ، آیفون ، آیفون 3G ، اپل تی وی ، PSP ، PS3 ، ایکس باکس ، گوشی های هوشمند مانند بلک بری و...نیز وجود دارد که با رشد روز افزون این سخت افزارها چنین فرمت هایی نیز در نرم افزار گنجانده شده است پس اگر یک مبدل جامع و کامل در کامپیوتر خود می خواهید این نرم افزار می تواند برای شما ایده آل باشد.

ABBAs بازدید : 35 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

Aiseesoft Blu-ray Player 6.2.60پلیر یک پخش کننده ساده و کارا برای کامپیوتر می باشد.این برنامه به کاربران کمک می کند تا از فیلم های بلو-ری با کیفیت فوق العاده و عالی در خانه لذت ببرند.این پخش کننده شگفت انگیز تنها یک پخش کننده دیسک های بلو-ری نیست، بلکه از فایل های ایزو و فایل های بلو-ری موجود در کامپیوتر نیز پشتیبانی می کند.Aiseesoft Blu-ray Player از فرمت های رایج ویدئوی نیز پشتیبانی می کند و قادر به پخش فایل های ویدئویی HD، MTS، M2TS، TS، MKV، MPEG، FLV، WMV، MP4 می باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 251
  • بازدید ماه : 223
  • بازدید سال : 6,769
  • بازدید کلی : 45,615