loading...
آرشیو دانلود
ABBAs بازدید : 145 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

LINE: Free Calls & Messages Lineیکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای ارتباطی اندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد به صورت رایگان تماس صوتی برقرار کنید و به فرستادن پیامک به صورت نامحدود در ۲۴ ساعت شبانه روز بپردازید. در این نرم افزار هیچ محدودیتی برای استفاده وجود ندارد و با داشتن آن برروی موبایل خود یک صفحه ی اختصاصی داشته باشید و متن ها و عکس های خودتان را با دیگر کاربران جهانی و دوستانتان به اشتراک بگذارید و با دریافت لایک و کامنت از دیگران محیطی دوستانه و جذاب را داشته باشید


اپلیکیشن LINE در ۴۲ کشور جهان از جمله ژاپن ، تایوان ، اسپانیا ، روسیه ، هنگ کنگ ، تایلند ، سنگاپور ، مالزی ، ماکائو، سوئیس و عربستان سعودی در رده ی اول نرم افزارهای کاربردی رایگان قرار دارد و ۱۰۱ میلیون کاربر آن نشان دهنده ی محبوبیت این برنامه ی بی نظیر است و با وجود فیلتر شدن مسنجرهایی همچون ویچت  لاین می تواند گزینه ی مناسبی برای تمام کاربران باشید

 

 

ABBAs بازدید : 454 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

لی یونل مسی بخاط علاقه بسایر زیادی که به پسر خو دارد عکس دستان پسرش  و اسمش (Thiago)  را بر روی پایه خود خالکوبی کرد.

messi

Messi

Messi

Messi

 

برای دیدن عکس های بیشتر از مسی به ادامه مطلب بروید ...

 

 

ABBAs بازدید : 138 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

Game

 

 

سیوگیم بازی Murdered: Soul Suspect هم منتشر شد. این سیو کامل بوده است و تمام مراحل بازی Murdered: Soul Suspect را آنلاک می کند و شما راحت به هر مرحله ای از بازی که دوست داشته باشید دسترسی دارید و می توانید آن را بازی نمایید، بدون اینکه قبل آن را رد کرده باشید. برای اجرای این سیو شما باید Savegame ادامه مطلب را جایگزین سیو بازی خود نمایید. در ادامه مطلب برای شما هم سیو ۱۰۰% بازی و هم مسیر ریختن فایل های سیو برای شما قرار داده شده است.  بازی Murdered: Soul Suspect داستان کارگاهی است که در اثر حادثه ای به قتل میرسد و وارد دنیای مردگان میشود و در آنجا برای آرام گرفتن روح خود به دنبال قاتل خود میگردد. بازی کمپانی بزرگ Square Enix  انتشار داد، و چند هفته ای بیشتر نیست که منتشر شده است و خوشبختانه گیمرها عزیز بازی را تمام کرده اند و ذخیره مراحل بازی را برای ما ارسال کرده اند که در ادامه مطلب آماده دانلود کرده ایم.

 

 

 

 

ABBAs بازدید : 51 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

Sofwereطراحی لوگو یکی از اصلی ترین و مهمترین عوامل برای هر شرکت ، سایت و یا سرویسی است . به نوعی لوگو برند شما را برای همیشه در یاد ها نگه می دارد و موجب می شود تا همیشه شناخته شوید . اما طراحی یک لوگو کار چندان آسانی نیست و نیاز به دانش و مدت زمان زیادی برای ساخت آن دارید . اما اگر شما دارای این دانش نیستید و در طراحی هم کارتان جالب نیست نرم افزار EximiousSoft Logo Designer می تواند کمکی برای شما باشد . این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا با کنار هم قرار دادن اشکال از پیش ایجاد شده لوگوی اختصاصی خود را طراحی کنید . اگر شما نیز دارای یک وبسایت هستید می توانید به کمک این نرم افزار لوگویی اختصاصی برای خود طراحی کنید . همچنین با قابلیت های دیگری که در این نرم افزار قرار گرفته شده است می توانید لوگویی حرفه ای تر و پیشرفته تر طراحی کنید .

 

 

 

ABBAs بازدید : 404 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)
Game(93/4/8) تغییرات:

آپدیت نسخه 1 اضافه شد.

بازی پیش روی شما نسخه جدیدی از مجموعه بازی بسیار محبوب و مشهور Wolfenstein است. مطمئنا بازیکنان با تجربه بازی های کامپیوتری خاطرات شیرینی از این مجموعه بازی دارند و راجع به اطلاعاتی که در ادامه مطرح خواهد شد، مطلع هستند، اما برای آگاهی بازیکنانی که سن کمتری دارند و بازی های این مجموعه را با این نسخه تجربه خواهند کرد، می گوییم که محبوب ترین ژانر میان بازیکنان، ژانر محبوب و موفق تیر اندازی اول شخص است و جالب است بدانید که این ژانر با انتشار بازی ولفنشتاین ایجاد شد و شهرتی جهانی یافت. انقلاب و نوآوری هایی که سازندگان ولفنشتاین به وجود آوردند باعث به وجود آمدن این ژانر محبوب شد و بازی های محبوب و معروف این ژانر پرطرفدار مثل Call of Duty، Medal of Honor، Battlefield و ...، موفقیت خود را مدیون بازی هایی مثل ولفنشتاین هستند که از بهترین بازی های نسل های قبلی این ژانر است. این بازی فوق العاده و زیبا را به تمامی علاقه مندان به بازی های اکشن و تیراندازی اول شخص، پیشنهاد می کنیم.

 


ABBAs بازدید : 58 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

Demon Toolsدانلود نرم افزار درایور مجازی DAEMON Tools Pro Advanced 5.5.0.0388

دیسک های مجازی یا بهتر است بگیم فرمت ISO امروزه در بخش های مختلف به خصوص بازی های دانلودی نقش و اهمیت زیادی پیدا کرده اند و از این رو طرفداران نرم افزارهای موجود در زمینه مدیریت این دیسک ها به طور روزانه در حال گسترش می باشند. نرم افزار DAEMON Tools که یکی از قدیمی ترین اما قدرتمندترین نرم افزارهای موجود در این زمینه می باشد به شما قابلیت ایجاد و مدیریت ۳۲ دیسک مجازی به صورت همزمان می دهد! در ورژن جدید این برنامه شما علاوه بر قابلیت استفاده و ویرایش از Image دیسک های CD و DVD قادر به استفاده از دیسک های Bluray نیز هستید. قابلیت های دیگری مثل امکان تهیه ی پشتیبان یا همان ساخت Image از دیسک ها یا چند تکه کردن فایل ها, ایننرم افزار را به یک نرم افزار کامل و محبوب تبدیل نموده.

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 


ABBAs بازدید : 525 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

Adobe Photoshop CCAdobe PHotoshop CC یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست. ورژن جدید فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop ، دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود. تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. هزاران قابلیت جدید دیگر نیز به فتوشاپ CC اضافه شده است که مجال اشاره به آنها نیست.

 

 

 

ABBAs بازدید : 415 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

Game

 

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۸/۰۶/۲۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۶٫۶۲ GB

معرفی بازی :

Central Park رازی را مخفی می کند جایی که به عنوان یک پناهگاه امن برای مردم New York ساخته شد اما به نظر می رسد چیز دیگری هم در آن ساکن شده است، نسل های نگهبانان برای سال ها از راز این پارک حفاظت کرده اند در حالی که گران ترین شهر دنیا به شدت گسترش یافته اما هنوز راز Central Park محفوظ مانده است.اما به نظر نمی رسد حقیقت بیشتر از این مخفی بماند، جایی که بازپرس ماوراء طبیعه داستان Edward Carnby پس از گرفتار شدن در طوفانی مرموز خود را در Central Park پیدا می کند جایی که باید بعد از مدت ها راز این محل اسرارآمیز را کشف کند، مسیر داستانی جدید و تازه بازی به شکل Episode های پر از صحنه های اکشن و جذاب مختلف طراحی شده است.  تمام وقایع بازی همگی در همان پارک مرکزی ابتدای بازی به وقوع می پیوندد که مکانی فراتر از صرفا درخت و چمن است و شامل محیط ها و بخش های بسیار متنوع و مختلفی مثل قلعه، باغ وحش، تئاتر، رستوران و حتی اسلحه خانه میباشد که همگی در محدوده ی وسیع پارک واقع شده اند.

 


ABBAs بازدید : 54 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

Game

 

 

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۶/۳۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Windows
نوع بازی: ماجراجویی/RPG
زبان: ENG  
حجم فایل: ۶٫۳۳ GB

معرفی بازی :

Divinity Original Sin یک بازی ماجرا جویی RPG است که شما را در داستانی بسیار زیبا قرار می دهد . نسخه های آزمایشی و ناتمام بسیاری از این بازی منتشر شدند و بسیاری در انتظار نسخه نهایی و اصلی این بازی بودند . اما در نهایت امروز تیم ریلودد موفق به کرک این بازی و انتشار آن برای علاقه مندان به این سبک و بازی شد . این بازی به صورت Open-World منتشر شده است و شما می توانید گیم پلی های بسیاری را تجربه کنید و در هر کدام از آن ها با توجه به آن چیزی که در ذهن دارید برخورد کنید . شمادر نقش یک شکارچی جوان ولی حرفه ای ظاهر می شوید که به دنبال کسانی است که از جادو های سیاه و بد استفاده می کنند که باعث آزار مردم دنیا شده است . اما تنها اندکی پس از درگیری با این جادوگران خود را در میان ماجرایی بسیار بزرگ تر از ان چیزی که تصویر می کردید می بینید و باید بزرگترین و قدرتمند ترین جادوگران دنیا را شکست دهید . داستان بازی در نهایت به یک چیز ختم خواهد شد اما این که چگونه به آن برسید بستگی به خودتان دارد و با توجه به Open-World بودن بازی شما تصمیم خواهید گرفت که مسیر بازی چگونه دنبال شود .

 


ABBAs بازدید : 474 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

Reallusion iCloneSoftWere نرم افزاری برای ساخت انیمیشن های ۳ بعدی زیبا می باشد. این نرم افزار دارای شخصیت های ۳ بعدی آماده می باشد، همچنین شما می توانید تمام فضاهای روزمره زندگی را به صورت مجازی توسط آن طراحی کنید. طراحی لباس ها، لوازم و اشیاء و مناظر طبیعی توسط این نرم افزار ممکن است. در iClone یک کتابخانه حرفه ای از انواع حرکات وجود دارد که شما می توانید به شخصیت ها اختصاص دهید. اما از مهمترین امکانات ان، استفاده از عکس افراد واقعی برای شخصیت های ۳ بعدی می باشد! این نرم افزار از تکنولوژی FaceTrix برای ساخت عکس های ۳ بعدی حجم دار استفاده می کند.iClone با ویرایشگر های ۲ بعدی کاملا سازگار است، پس دیگر با ویرایشگرهای تکسچر کاری نخواهید داشت. پشتیبانی از ۳ds Max و Maya از دیگر امکانات مهم این نرم افزار است. تمامی صحنه ها به صورت آنی به تصویر کشیده می شوند، اینکار بر اساس توپوگرافیک، انعکاس و شفافیت انجام می شود. پروژه های iClone بسیار کاربردی هستند حتی می توانید توسط آن اسکرین سیور برای موبایل تهیه کنید.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 218
  • بازدید ماه : 190
  • بازدید سال : 6,736
  • بازدید کلی : 45,582