loading...
آرشیو دانلود
ABBAs بازدید : 176 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

Psi-Ops

 

بازی Psi Ops: The Mindgate Conspiracy یکی از محبوب ترین ها می باشد که به جرأت می توان گفت گیمرهای بسیاری در جستجوی آن هستند. این بازی زیبا توسط کمپانی Midway Games حمایت یافته و کمپانی ZOO Digital حق نشر و توسعه آن را برعهده گرفته است. ژانر اکشن و تخیلی در بازی حکمفرماست و صحنه های فوق العاده را در این بازی مشاهده خواهید کرد که نمونه آن را در هیچ بازی ندیده اید. داستان بازی بدین شرح است که ارتشی از انسان های عجیب و غریب و موجودات خاص خطرناک به یک پایگاه بزرگ نظامی حمله کرده و پایگاه را تصاحب می کنند، Nick ( کاراکتر اول بازی ) هم مثل بقیه دستگیر می شود ولی با تلاش و فریب موفق به فرار می شود، و حال قصد دارد تا پایگاه و قلمرو نظامی را بازپس گیرد. جالب ترین نکته در این بازی وجود نیروهای مافوق بشری است، بدین ترتیب که نیک با دست خود و بدون لمس کردن می تواند اجسام و موجودات را جابجا کرده و یا آنها را نابود کند، می تواند روح خود را به قالب جسم دیگری انتقال دهد. گفتنی است که این ویژگی های فوق بشری به دلیل وجود ماده ای ناشناس در خون نیک می باشد که باعث جهش یافتن و قدرتمند شدن وی می شود. انواع سلاح های سرد و گرم، و دیگر تجهیزات جنگی در اختیار نیک می باشد که به شما در نابودی دشمنان کمک خواهد کرد. بازی دارای گرافیک خوبی است و همچنین صداگذاری طبیعی و مهیج از دیگر ویژگی های این بازی است. طبق درخواست مکرر کاربران عزیز، هر دو نسخه Full و Rip را به طور جداگانه آماده کرده ایم تا همه کاربران بتوانند این بازی را تجربه کرده و از اجرای آن لذت ببرند. می توانید این بازی زیبا برای نخستین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت آرشیو دانلود دریافت کنید.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید ...

 

ABBAs بازدید : 350 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

بازی IGI 3

 

 

بازی IGI 3 DMZ North Korea  یا بازی ای جی ای 3 یک بازی کم حجم اکشن و معروف برای کامپیوتر می باشد. سری بازی IGI از محبوبترین بازیهای اکشن محسوب می شود که اولین نسخه آن سال 2000 توسط کمپانی محبوب Eidos Interactive منتشر شد . امروز تصمیم گرفتیم نسخه سوم بازی ای جی ای یعنی بازی IGI 3 DMZ North Korea که تغییرات بسیاری از لحاظ گرافیک و گیم پلی نسبت به نسخه های قبل داشته را با لینک مستقیم برای دانلود قرار دهیم .

در بازی IGI 3 DMZ North Korea داستان پایگاهی از کره شمالی روایت می شود که شروع به ربودن شهروندان ژاپنی کرده تا از آنها برای جاسوسی و آموزش آن استفاده کند . اینجاست که شما وظیفه دارید به عنوان یک مامور مخفی به یکی از بزرگترین پایگاههای این کشور نفوذ کنید و طی عملیات و ماموریتهای مختلف این پایگاه را نابود نمایید .

 


ABBAs بازدید : 138 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

Game

 

 

سیوگیم بازی Murdered: Soul Suspect هم منتشر شد. این سیو کامل بوده است و تمام مراحل بازی Murdered: Soul Suspect را آنلاک می کند و شما راحت به هر مرحله ای از بازی که دوست داشته باشید دسترسی دارید و می توانید آن را بازی نمایید، بدون اینکه قبل آن را رد کرده باشید. برای اجرای این سیو شما باید Savegame ادامه مطلب را جایگزین سیو بازی خود نمایید. در ادامه مطلب برای شما هم سیو ۱۰۰% بازی و هم مسیر ریختن فایل های سیو برای شما قرار داده شده است.  بازی Murdered: Soul Suspect داستان کارگاهی است که در اثر حادثه ای به قتل میرسد و وارد دنیای مردگان میشود و در آنجا برای آرام گرفتن روح خود به دنبال قاتل خود میگردد. بازی کمپانی بزرگ Square Enix  انتشار داد، و چند هفته ای بیشتر نیست که منتشر شده است و خوشبختانه گیمرها عزیز بازی را تمام کرده اند و ذخیره مراحل بازی را برای ما ارسال کرده اند که در ادامه مطلب آماده دانلود کرده ایم.

 

 

 

 

ABBAs بازدید : 403 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)
Game(93/4/8) تغییرات:

آپدیت نسخه 1 اضافه شد.

بازی پیش روی شما نسخه جدیدی از مجموعه بازی بسیار محبوب و مشهور Wolfenstein است. مطمئنا بازیکنان با تجربه بازی های کامپیوتری خاطرات شیرینی از این مجموعه بازی دارند و راجع به اطلاعاتی که در ادامه مطرح خواهد شد، مطلع هستند، اما برای آگاهی بازیکنانی که سن کمتری دارند و بازی های این مجموعه را با این نسخه تجربه خواهند کرد، می گوییم که محبوب ترین ژانر میان بازیکنان، ژانر محبوب و موفق تیر اندازی اول شخص است و جالب است بدانید که این ژانر با انتشار بازی ولفنشتاین ایجاد شد و شهرتی جهانی یافت. انقلاب و نوآوری هایی که سازندگان ولفنشتاین به وجود آوردند باعث به وجود آمدن این ژانر محبوب شد و بازی های محبوب و معروف این ژانر پرطرفدار مثل Call of Duty، Medal of Honor، Battlefield و ...، موفقیت خود را مدیون بازی هایی مثل ولفنشتاین هستند که از بهترین بازی های نسل های قبلی این ژانر است. این بازی فوق العاده و زیبا را به تمامی علاقه مندان به بازی های اکشن و تیراندازی اول شخص، پیشنهاد می کنیم.

 


ABBAs بازدید : 415 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

Game

 

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۸/۰۶/۲۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۶٫۶۲ GB

معرفی بازی :

Central Park رازی را مخفی می کند جایی که به عنوان یک پناهگاه امن برای مردم New York ساخته شد اما به نظر می رسد چیز دیگری هم در آن ساکن شده است، نسل های نگهبانان برای سال ها از راز این پارک حفاظت کرده اند در حالی که گران ترین شهر دنیا به شدت گسترش یافته اما هنوز راز Central Park محفوظ مانده است.اما به نظر نمی رسد حقیقت بیشتر از این مخفی بماند، جایی که بازپرس ماوراء طبیعه داستان Edward Carnby پس از گرفتار شدن در طوفانی مرموز خود را در Central Park پیدا می کند جایی که باید بعد از مدت ها راز این محل اسرارآمیز را کشف کند، مسیر داستانی جدید و تازه بازی به شکل Episode های پر از صحنه های اکشن و جذاب مختلف طراحی شده است.  تمام وقایع بازی همگی در همان پارک مرکزی ابتدای بازی به وقوع می پیوندد که مکانی فراتر از صرفا درخت و چمن است و شامل محیط ها و بخش های بسیار متنوع و مختلفی مثل قلعه، باغ وحش، تئاتر، رستوران و حتی اسلحه خانه میباشد که همگی در محدوده ی وسیع پارک واقع شده اند.

 


ABBAs بازدید : 54 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

Game

 

 

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۶/۳۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Windows
نوع بازی: ماجراجویی/RPG
زبان: ENG  
حجم فایل: ۶٫۳۳ GB

معرفی بازی :

Divinity Original Sin یک بازی ماجرا جویی RPG است که شما را در داستانی بسیار زیبا قرار می دهد . نسخه های آزمایشی و ناتمام بسیاری از این بازی منتشر شدند و بسیاری در انتظار نسخه نهایی و اصلی این بازی بودند . اما در نهایت امروز تیم ریلودد موفق به کرک این بازی و انتشار آن برای علاقه مندان به این سبک و بازی شد . این بازی به صورت Open-World منتشر شده است و شما می توانید گیم پلی های بسیاری را تجربه کنید و در هر کدام از آن ها با توجه به آن چیزی که در ذهن دارید برخورد کنید . شمادر نقش یک شکارچی جوان ولی حرفه ای ظاهر می شوید که به دنبال کسانی است که از جادو های سیاه و بد استفاده می کنند که باعث آزار مردم دنیا شده است . اما تنها اندکی پس از درگیری با این جادوگران خود را در میان ماجرایی بسیار بزرگ تر از ان چیزی که تصویر می کردید می بینید و باید بزرگترین و قدرتمند ترین جادوگران دنیا را شکست دهید . داستان بازی در نهایت به یک چیز ختم خواهد شد اما این که چگونه به آن برسید بستگی به خودتان دارد و با توجه به Open-World بودن بازی شما تصمیم خواهید گرفت که مسیر بازی چگونه دنبال شود .

 


ABBAs بازدید : 52 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)
 
 
 
 

Sniper
 
Sniper Elite 3 سومین شماره سری بازی های Sniper Elite که در سبک مخفی کاری/تک تیر اندازی (Sleath/Sniping) در زمان جنگ جهانی دوم که در سال 2013 میلادی معرفی شد بار دیگر داستان بازی در دوران جنگ جهانی دوم می باشد اما این بار مکان اصلی بازی قاره آفریقا میباشد.جایی که در عناوین مربوط به جنگ جهانی درباره آن کمتر پرداخته شده است اما باید بدانید که جبهه اصلی درگیری ارتش ایتالیا به رهبری بنیتو موسولینی با نیرو های متفقین در این منطقه بوده است و حال شما در نقش یک تک تیرانداز نیروی متفقین سعی دارید بر متحدین پیروز شوید.
گیم پلی نسخه 3 تفاوت های زیادی با نسخه های پیشین دارد. سازندگان گیم پلی بازی را به 3 مرحله تقسیم کرده اند: مشاهده، جست و جو و اجرا. در واقع شما در این بازی پیش از هر کاری باید به خوبی محیط را بررسی کنید و از محل های  استقرار دشمنان و حرکات آن ها آگاهی پیدا کنید و سپس بهترین راه برای رسیدن به هدف را بیابید و ماموریت خود را انجام دهید. اما لازمه ی اینکه این تغییرات به چشم بیاید، افزایش هوش مصنوعی دشمنان است تا آن ها به جای اینکه  همیشه یک کار خاص را انجام دهند و یک مسیر ویژه را طی کنند بتوانند به طور آزاد در محیط حرکت کنند و کار های مختلفی را انجام دهند تا کار برای بازی کننده سخت شود و او را مجبور به تأمل کند. سازندگان اظهار داشته اند که هوش مصنوعی در این نسخه بسیار پیشرفته شده است و سربازان علاوه بر حس بینایی دارای حس شنیداری نیز می باشند و با نزدیک شدن صدای قدم ها مشکوک شده و در محیط به جست و جوی شما می پردازند. برای جلوگیری از فاش شدن حضور شما در محیط باید همواره در تاریکی ها و سایه ها حرکت کنید و خود را از حوزه ی دید دشمنان دور بدارید تا بتوانید مراحل را به انجام برسانید. با افزایش هوش مصنوعی دشمنان ارزش بالای گستردگی محیط آشکار می شود، محیط وسیع این نسخه این توانایی را به شما می دهد که بتوانید با برنامه ریزی درست و به راحتی از راه های مختلف استفاده کنید تا توسط دشمن شناسایی نشوید اما اگر بدون برنامه ریزی پا به محیط بگذارید مرگ شما حتمی خواهد بود بنابراین اهمیت برنامه ریزی و استفاده از تاکتیک در این نسخه بسیار بالا خواهد بود.
 
 
ABBAs بازدید : 48 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

بازی استراتژیک

لشکر عظیمی در خط مقدم دروازه ی قلعه تجمع کرده و آماده ی حمله به پادشاه آرتور هستند! چطور با این مشکل روبرو شود؟ از وقایع تاریخی پادشاهان گذشته با هوشیاری درس گرفته و به کمک پادشاه بروید و شانه به شانه با سپاه پادشاه همراه شده تا درباره ی آینده ای غیرقابل پیش بینی بجنگید! همه چیز وابسته به شماست که غرور و افتخار را به پادشاه برگردانید، دوباره پادشاهی خطوط آرتوری را در دست گرفته و تاریخ را از سر بنویسید! فرشته یا شیطان صفت؟ همه چیز به شما بستگی دارد! دو بعد جنگ و حضور در هر کدام از این دو که می خواهید، به شما بصیرت کافی را خواهد داد.

 

 

ABBAs بازدید : 35 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

Game Sniper

 

سخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و لوکیشن اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرم و سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از  ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق  استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.

 

 

ABBAs بازدید : 43 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

بازی

 

 

 

شما باید دنیا را از خطر هجوم بیگانگان فضایی نجات دهید. Dark Raid یک بازی اکشن و تیراندازی اول شخص (FPS) است که توسط شرکت مستقل Vector Games طراحی شده است. در این بازی سبک بازی های قدیمی و خوب ژانر FPS با گرافیک و سبک بازی نسل جدید ادغام شده است. همچنین در این بازی داستان بازی هم به روشی جدید روایت می شود.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 119
  • بازدید سال : 6,665
  • بازدید کلی : 45,511