loading...
آرشیو دانلود
ABBAs بازدید : 142 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزار تبدیل عکس به متن

حتما شما هم اشکال اسکی را دیده اید.اشکال زیبایی که توسط کد های اسکی تولید شده و جذابیت خاصی را به تصاویر می دهند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود نرم افزار ASCII Art Generator را برای دانلود شما عزیزان قرار داده است.با استفاده از این نرم افزار به آسانی و تنها با یک کلیک می توانید تصاویر خود را با کد های اسکی بسازید.

این نرم افزار یک برنامه تبدیل فرمت عکس نیز هست.با این نرم افزار می توانید تصاویر خود را در فرمت های html format، image format، RTF format و ASCII ذخیره کنید.

برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

 

ABBAs بازدید : 829 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

 

دانلود کرک تمامی محصولات Adobe CS6

 

در این مطلب جدیدترین کرک تمامی محصولات Adobe CS6 را جهت دانلود آماده کرده ایم.با استفاده از این کرک می توانید تمامی محصولات CS6 شرکت ادوبی را به راحتی اکتیو کنید و از آنها استفاده نمایید. جهت دانلود این کرک به ادامه مطلب سایت پی سی دی مراجعه فرمایید.

 

 

 

 

این کرک توانایی اکتیو سازی محصولات زیر رو دارد:

 

Adobe Photoshop CS6 – EXTENDED
Adobe Media Encoder CS6
Adobe Flash Professional CS6
Adobe Bribge CS6
Adobe Dreamweaver CS6
Adobe Soundbooth CS6
Adobe OnLocation CS6
Adobe Encore CS6
Adobe Device Central CS6
dobe InCopy CS6
Adobe Contribute CS6
Adobe Fireworks CS6
Adobe InDesign CS6
Adobe Illustrator CS6
Adobe Flash Catalyst CS6
Adobe After Effects CS6 (64-Bit only)
Adobe Premiere Pro CS6 (64-Bit only)
Adobe Bridge CS6 (64 Bit)
Adobe Audition CS6
Adobe Prelude CS6
Adobe SpeedGrade CS6
Adobe Media Encoder CS6
Adobe Encore CS6

 

برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید ...

 


ABBAs بازدید : 41 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

Driver Packحتما بعد از نصب ویندوز جدید و برای پیدا کردن درایور مخصوص وقت زیادی صرف کرده اید.

اما اگر پک کامل این نرم افزار که 6.5 گیگابایت است را دانلود کرده و روی دی وی دی ذخیره کنید، قسمت عمده مشکل حل خواهد شد.

این برنامه بیشتر برای مغازه های کامپیوتری که مشتریان با انواع و اقسام سخت افزار مختلف به سراغشان برای تعمیر می آیند؛ مناسب به نظر می رسد.

تحت ویندوز بوده و اغلب زبانهای مهم را پشتیبانی می کند.
روی ویندوز ایکس پی و ویستا و 7 و 8 کار می کند.
درایورها را بعد از نصب اگر متصل به اینترنت باشد، آپدیت می کند.
در کمتر از 5 دقیقه درایورها را پیدا کرده و نصب می کند.
برندهایی که پشتیبانی می کند شامل: Acer, ASUS, HP, Dell, MSI, Samsung, Toshiba, Sony, Lenovo, Fujitsu, Fujitsu Siemens, eMachines, Packard Bell, Clevo, BenQ, Notebook, IBM, Apple, Intel, LG, Compaq, Depo, NEC, Gericom, Matsushita, Medion, K-Systems, Gigabyte, SiS, Gateway است.
ابزار سخت افزاری که قابلیت آپدیت درایور را با این برنامه دارند شامل: Motherboard, sound card (audio), Video Card, Network Card, Wi-Fi, chipset, controller, Bluetooth (bluetooth), Modem, Web-camera, card reader, CPU, input devices, monitor, printer, scanner, USB است.

برای دانلود می توانید از این لینک و این لینک استفاده کنید.

ABBAs بازدید : 51 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

Sofwereطراحی لوگو یکی از اصلی ترین و مهمترین عوامل برای هر شرکت ، سایت و یا سرویسی است . به نوعی لوگو برند شما را برای همیشه در یاد ها نگه می دارد و موجب می شود تا همیشه شناخته شوید . اما طراحی یک لوگو کار چندان آسانی نیست و نیاز به دانش و مدت زمان زیادی برای ساخت آن دارید . اما اگر شما دارای این دانش نیستید و در طراحی هم کارتان جالب نیست نرم افزار EximiousSoft Logo Designer می تواند کمکی برای شما باشد . این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا با کنار هم قرار دادن اشکال از پیش ایجاد شده لوگوی اختصاصی خود را طراحی کنید . اگر شما نیز دارای یک وبسایت هستید می توانید به کمک این نرم افزار لوگویی اختصاصی برای خود طراحی کنید . همچنین با قابلیت های دیگری که در این نرم افزار قرار گرفته شده است می توانید لوگویی حرفه ای تر و پیشرفته تر طراحی کنید .

 

 

 

ABBAs بازدید : 58 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

Demon Toolsدانلود نرم افزار درایور مجازی DAEMON Tools Pro Advanced 5.5.0.0388

دیسک های مجازی یا بهتر است بگیم فرمت ISO امروزه در بخش های مختلف به خصوص بازی های دانلودی نقش و اهمیت زیادی پیدا کرده اند و از این رو طرفداران نرم افزارهای موجود در زمینه مدیریت این دیسک ها به طور روزانه در حال گسترش می باشند. نرم افزار DAEMON Tools که یکی از قدیمی ترین اما قدرتمندترین نرم افزارهای موجود در این زمینه می باشد به شما قابلیت ایجاد و مدیریت ۳۲ دیسک مجازی به صورت همزمان می دهد! در ورژن جدید این برنامه شما علاوه بر قابلیت استفاده و ویرایش از Image دیسک های CD و DVD قادر به استفاده از دیسک های Bluray نیز هستید. قابلیت های دیگری مثل امکان تهیه ی پشتیبان یا همان ساخت Image از دیسک ها یا چند تکه کردن فایل ها, ایننرم افزار را به یک نرم افزار کامل و محبوب تبدیل نموده.

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 


ABBAs بازدید : 525 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

Adobe Photoshop CCAdobe PHotoshop CC یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست. ورژن جدید فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop ، دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود. تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. هزاران قابلیت جدید دیگر نیز به فتوشاپ CC اضافه شده است که مجال اشاره به آنها نیست.

 

 

 

ABBAs بازدید : 474 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

Reallusion iCloneSoftWere نرم افزاری برای ساخت انیمیشن های ۳ بعدی زیبا می باشد. این نرم افزار دارای شخصیت های ۳ بعدی آماده می باشد، همچنین شما می توانید تمام فضاهای روزمره زندگی را به صورت مجازی توسط آن طراحی کنید. طراحی لباس ها، لوازم و اشیاء و مناظر طبیعی توسط این نرم افزار ممکن است. در iClone یک کتابخانه حرفه ای از انواع حرکات وجود دارد که شما می توانید به شخصیت ها اختصاص دهید. اما از مهمترین امکانات ان، استفاده از عکس افراد واقعی برای شخصیت های ۳ بعدی می باشد! این نرم افزار از تکنولوژی FaceTrix برای ساخت عکس های ۳ بعدی حجم دار استفاده می کند.iClone با ویرایشگر های ۲ بعدی کاملا سازگار است، پس دیگر با ویرایشگرهای تکسچر کاری نخواهید داشت. پشتیبانی از ۳ds Max و Maya از دیگر امکانات مهم این نرم افزار است. تمامی صحنه ها به صورت آنی به تصویر کشیده می شوند، اینکار بر اساس توپوگرافیک، انعکاس و شفافیت انجام می شود. پروژه های iClone بسیار کاربردی هستند حتی می توانید توسط آن اسکرین سیور برای موبایل تهیه کنید.

ABBAs بازدید : 45 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

Drive SnapShot 1.43.16946Sofwere برنامه ای کم حجم برای بک آپ گرفتن از کل درایو می باشد. Drive Snapshot یک Disk Image از سیستم شما بر روی یک فایل ایجاد می کند که شامل سیستم عامل ، برنامه های نصب شده ، دیتاهای شما و تمامی اطلاعات امنیتی بر روی سیستم شما می باشد . در حالیکه ویندوز در حال اجرا است و شما در حال انجام کار خود هستید این نرم افزار از دستگاه شما Image می گیرد.Drive Snapshot به شما امکان می دهد که از Partition سیستم و یا درایو Hard Disk تان Backup بگیرد و همچنین یک Disk Image از سیستم شما ایجاد کند . که در صورت بروز مشکل (Virus , Trojan)در کمتر از چند دقیقه امکان Restore کامل سیستمتان را داردید . این Image File میتواند به عنوان یک درایو مجازی باشد ، بنابر این شما می توانید با استفاده از Windows Explorer و یا دیگر برنامه ها به راحتی فایلها و دایرکتوریهای خود را Restore کنید .

 

 

 

ABBAs بازدید : 44 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

AnyToISO Converter Pro 3.6.0 Build 481Softwere نرم افزار های رایت CD از تمام فورمت های BIN ،MDF ،PDI ، CDI ،NRG ،B5I ،IMG ،DAA ،UIF پشتیبانی نمی کنند. ولی اکثراً می توانند فورمت ISO را رایت کنند. بسیاری از نرم افزارها برای اجرا نیاز به قرار دادن دیسک مورد نظر درون درایو سی دی دارند. البته این کار خود موجب کاهش بازده درایور سی دی و نیز در مواقعی کندشدن اجرای برنامه مورد بدلیل پایین بودن سرعت خواندن اطلاعات از روی درایو سی دی می شود، که بی تردید برای کاربران خوشایند نخواهد بود، از این رو نرم افزارهایی ارائه شده اند که قابلیت گرفتن یک نسخه پشتیبان از دیسک مورد نظر بصورت فایل ایمیج را داشته که با ذخیره سازی آن برروی هارد دیسک خود در مواقع لزوم خواهید توانست فایل مورد نظر را فراخوانی نموده و بدون هیچ مشکل و بصورت سریع و بی نیاز از قرار دادن دیسک در درایو سی دی خود از آن استفاده نمایید.
نرم افزار AnyToISO Converter که از سافت 98 دانلود میکنید برنامه ای ساده که به کاربران اجازه تبدیل فایل ها را در ایمیج ISO می دهد. این نرم افزار قابلیت تبدیل فورمت های ایمیج مختلف مانند BIN ،MDF ،PDI ، CDI ،NRG ،B5I ،IMG DAA ،UIF به فورمت ایزو را برای شما فراهم می آورد. در واقع با کمک این نرم افزار خواهید توانست به آسانی تقریبا تمامی فورمت های ایمیج را به فورمت ایزو تبدیل نمایید.

 

 

 

 

ABBAs بازدید : 57 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

Microsoft SQL Server 2014 Enterprisesoftwere محصولی از شرکت معروف مایکروسافت می باشد که برای مدیریت بانک های اطلاعاتی مورد استفاده قرار می گیرد. در این نرم افزار ابزارهای بسیار مختلفی به منظور ایجاد و مدیریت پایگاه داده ها و بانک های اطلاعاتی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آنها یک بانک عظیم اطلاعاتی ایجاد کنید و بر روی اطلاعات موجود در آن مدیریت نمایید. علاوه بر این یکی از ویژگی های مهم این برنامه امنیت بسیار بالای آن می باشد که سبب شده تا کاربران با خیال راحت از آن برای محافظت از اطلاعات خود استفاده نمایند.

 

 

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 243
  • بازدید ماه : 215
  • بازدید سال : 6,761
  • بازدید کلی : 45,607