loading...
آرشیو دانلود
ABBAs بازدید : 176 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

Psi-Ops

 

بازی Psi Ops: The Mindgate Conspiracy یکی از محبوب ترین ها می باشد که به جرأت می توان گفت گیمرهای بسیاری در جستجوی آن هستند. این بازی زیبا توسط کمپانی Midway Games حمایت یافته و کمپانی ZOO Digital حق نشر و توسعه آن را برعهده گرفته است. ژانر اکشن و تخیلی در بازی حکمفرماست و صحنه های فوق العاده را در این بازی مشاهده خواهید کرد که نمونه آن را در هیچ بازی ندیده اید. داستان بازی بدین شرح است که ارتشی از انسان های عجیب و غریب و موجودات خاص خطرناک به یک پایگاه بزرگ نظامی حمله کرده و پایگاه را تصاحب می کنند، Nick ( کاراکتر اول بازی ) هم مثل بقیه دستگیر می شود ولی با تلاش و فریب موفق به فرار می شود، و حال قصد دارد تا پایگاه و قلمرو نظامی را بازپس گیرد. جالب ترین نکته در این بازی وجود نیروهای مافوق بشری است، بدین ترتیب که نیک با دست خود و بدون لمس کردن می تواند اجسام و موجودات را جابجا کرده و یا آنها را نابود کند، می تواند روح خود را به قالب جسم دیگری انتقال دهد. گفتنی است که این ویژگی های فوق بشری به دلیل وجود ماده ای ناشناس در خون نیک می باشد که باعث جهش یافتن و قدرتمند شدن وی می شود. انواع سلاح های سرد و گرم، و دیگر تجهیزات جنگی در اختیار نیک می باشد که به شما در نابودی دشمنان کمک خواهد کرد. بازی دارای گرافیک خوبی است و همچنین صداگذاری طبیعی و مهیج از دیگر ویژگی های این بازی است. طبق درخواست مکرر کاربران عزیز، هر دو نسخه Full و Rip را به طور جداگانه آماده کرده ایم تا همه کاربران بتوانند این بازی را تجربه کرده و از اجرای آن لذت ببرند. می توانید این بازی زیبا برای نخستین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت آرشیو دانلود دریافت کنید.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید ...

 

ABBAs بازدید : 415 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

Game

 

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۸/۰۶/۲۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۶٫۶۲ GB

معرفی بازی :

Central Park رازی را مخفی می کند جایی که به عنوان یک پناهگاه امن برای مردم New York ساخته شد اما به نظر می رسد چیز دیگری هم در آن ساکن شده است، نسل های نگهبانان برای سال ها از راز این پارک حفاظت کرده اند در حالی که گران ترین شهر دنیا به شدت گسترش یافته اما هنوز راز Central Park محفوظ مانده است.اما به نظر نمی رسد حقیقت بیشتر از این مخفی بماند، جایی که بازپرس ماوراء طبیعه داستان Edward Carnby پس از گرفتار شدن در طوفانی مرموز خود را در Central Park پیدا می کند جایی که باید بعد از مدت ها راز این محل اسرارآمیز را کشف کند، مسیر داستانی جدید و تازه بازی به شکل Episode های پر از صحنه های اکشن و جذاب مختلف طراحی شده است.  تمام وقایع بازی همگی در همان پارک مرکزی ابتدای بازی به وقوع می پیوندد که مکانی فراتر از صرفا درخت و چمن است و شامل محیط ها و بخش های بسیار متنوع و مختلفی مثل قلعه، باغ وحش، تئاتر، رستوران و حتی اسلحه خانه میباشد که همگی در محدوده ی وسیع پارک واقع شده اند.

 


ABBAs بازدید : 43 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

بازی

 

 

 

شما باید دنیا را از خطر هجوم بیگانگان فضایی نجات دهید. Dark Raid یک بازی اکشن و تیراندازی اول شخص (FPS) است که توسط شرکت مستقل Vector Games طراحی شده است. در این بازی سبک بازی های قدیمی و خوب ژانر FPS با گرافیک و سبک بازی نسل جدید ادغام شده است. همچنین در این بازی داستان بازی هم به روشی جدید روایت می شود.

ABBAs بازدید : 200 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

Battlefiel : HardlineBattlefield 4یک بازی شوتر اول شخص ویدیویی، به توسعه Visceral Games با همکاری EA Digital Illusions CE و به توزیع Electronic Arts می باشد. این بازی در ۲۱ اکتبر ۲۰۱۴ منتشر خواهد شد.

Battlefield: Hardline گیم پلی‌ای متفاوت نسبت به مودهای بتلفیلد قدیمی دارد. تمرکز بازی بر روی پلیس و جنایتکاران منتقل شده است و پس زمینه های نظامی را که تا به حال با این سری بازی همراه بوده را شکسته است. به عنوان مثال، جناح های اصلی در Hardline، بخش ویژه پاسخگویی پلیس و جنایتکاران می باشد. بازیبار به تجهیزات نظامی و وسایل نقلیه دسترسی خواهد داشت. همچنین به تجهیزات پلیس مانند اسلحه تیزر و دستبند نیز دسترسی دارد.

همینگ شرکت سازنده نسخه آزمایشی یا Beta بازی در اختیار کاربران قرار داده است تا از بازی تجربه ای کسب کنند و با محیط و گیم پلی آن آشنا شوند. شما می توانید این بازی را از وبسایت تاپ ۲ دانلود دریافت کنید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…        

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 171
  • بازدید ماه : 143
  • بازدید سال : 6,689
  • بازدید کلی : 45,535