loading...
آرشیو دانلود
ABBAs بازدید : 45 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

Drive SnapShot 1.43.16946Sofwere برنامه ای کم حجم برای بک آپ گرفتن از کل درایو می باشد. Drive Snapshot یک Disk Image از سیستم شما بر روی یک فایل ایجاد می کند که شامل سیستم عامل ، برنامه های نصب شده ، دیتاهای شما و تمامی اطلاعات امنیتی بر روی سیستم شما می باشد . در حالیکه ویندوز در حال اجرا است و شما در حال انجام کار خود هستید این نرم افزار از دستگاه شما Image می گیرد.Drive Snapshot به شما امکان می دهد که از Partition سیستم و یا درایو Hard Disk تان Backup بگیرد و همچنین یک Disk Image از سیستم شما ایجاد کند . که در صورت بروز مشکل (Virus , Trojan)در کمتر از چند دقیقه امکان Restore کامل سیستمتان را داردید . این Image File میتواند به عنوان یک درایو مجازی باشد ، بنابر این شما می توانید با استفاده از Windows Explorer و یا دیگر برنامه ها به راحتی فایلها و دایرکتوریهای خود را Restore کنید .

 

 

 

ABBAs بازدید : 44 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

AnyToISO Converter Pro 3.6.0 Build 481Softwere نرم افزار های رایت CD از تمام فورمت های BIN ،MDF ،PDI ، CDI ،NRG ،B5I ،IMG ،DAA ،UIF پشتیبانی نمی کنند. ولی اکثراً می توانند فورمت ISO را رایت کنند. بسیاری از نرم افزارها برای اجرا نیاز به قرار دادن دیسک مورد نظر درون درایو سی دی دارند. البته این کار خود موجب کاهش بازده درایور سی دی و نیز در مواقعی کندشدن اجرای برنامه مورد بدلیل پایین بودن سرعت خواندن اطلاعات از روی درایو سی دی می شود، که بی تردید برای کاربران خوشایند نخواهد بود، از این رو نرم افزارهایی ارائه شده اند که قابلیت گرفتن یک نسخه پشتیبان از دیسک مورد نظر بصورت فایل ایمیج را داشته که با ذخیره سازی آن برروی هارد دیسک خود در مواقع لزوم خواهید توانست فایل مورد نظر را فراخوانی نموده و بدون هیچ مشکل و بصورت سریع و بی نیاز از قرار دادن دیسک در درایو سی دی خود از آن استفاده نمایید.
نرم افزار AnyToISO Converter که از سافت 98 دانلود میکنید برنامه ای ساده که به کاربران اجازه تبدیل فایل ها را در ایمیج ISO می دهد. این نرم افزار قابلیت تبدیل فورمت های ایمیج مختلف مانند BIN ،MDF ،PDI ، CDI ،NRG ،B5I ،IMG DAA ،UIF به فورمت ایزو را برای شما فراهم می آورد. در واقع با کمک این نرم افزار خواهید توانست به آسانی تقریبا تمامی فورمت های ایمیج را به فورمت ایزو تبدیل نمایید.

 

 

 

 

ABBAs بازدید : 57 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

Microsoft SQL Server 2014 Enterprisesoftwere محصولی از شرکت معروف مایکروسافت می باشد که برای مدیریت بانک های اطلاعاتی مورد استفاده قرار می گیرد. در این نرم افزار ابزارهای بسیار مختلفی به منظور ایجاد و مدیریت پایگاه داده ها و بانک های اطلاعاتی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آنها یک بانک عظیم اطلاعاتی ایجاد کنید و بر روی اطلاعات موجود در آن مدیریت نمایید. علاوه بر این یکی از ویژگی های مهم این برنامه امنیت بسیار بالای آن می باشد که سبب شده تا کاربران با خیال راحت از آن برای محافظت از اطلاعات خود استفاده نمایند.

 

 

 

ABBAs بازدید : 52 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)
 
 
 
 

Sniper
 
Sniper Elite 3 سومین شماره سری بازی های Sniper Elite که در سبک مخفی کاری/تک تیر اندازی (Sleath/Sniping) در زمان جنگ جهانی دوم که در سال 2013 میلادی معرفی شد بار دیگر داستان بازی در دوران جنگ جهانی دوم می باشد اما این بار مکان اصلی بازی قاره آفریقا میباشد.جایی که در عناوین مربوط به جنگ جهانی درباره آن کمتر پرداخته شده است اما باید بدانید که جبهه اصلی درگیری ارتش ایتالیا به رهبری بنیتو موسولینی با نیرو های متفقین در این منطقه بوده است و حال شما در نقش یک تک تیرانداز نیروی متفقین سعی دارید بر متحدین پیروز شوید.
گیم پلی نسخه 3 تفاوت های زیادی با نسخه های پیشین دارد. سازندگان گیم پلی بازی را به 3 مرحله تقسیم کرده اند: مشاهده، جست و جو و اجرا. در واقع شما در این بازی پیش از هر کاری باید به خوبی محیط را بررسی کنید و از محل های  استقرار دشمنان و حرکات آن ها آگاهی پیدا کنید و سپس بهترین راه برای رسیدن به هدف را بیابید و ماموریت خود را انجام دهید. اما لازمه ی اینکه این تغییرات به چشم بیاید، افزایش هوش مصنوعی دشمنان است تا آن ها به جای اینکه  همیشه یک کار خاص را انجام دهند و یک مسیر ویژه را طی کنند بتوانند به طور آزاد در محیط حرکت کنند و کار های مختلفی را انجام دهند تا کار برای بازی کننده سخت شود و او را مجبور به تأمل کند. سازندگان اظهار داشته اند که هوش مصنوعی در این نسخه بسیار پیشرفته شده است و سربازان علاوه بر حس بینایی دارای حس شنیداری نیز می باشند و با نزدیک شدن صدای قدم ها مشکوک شده و در محیط به جست و جوی شما می پردازند. برای جلوگیری از فاش شدن حضور شما در محیط باید همواره در تاریکی ها و سایه ها حرکت کنید و خود را از حوزه ی دید دشمنان دور بدارید تا بتوانید مراحل را به انجام برسانید. با افزایش هوش مصنوعی دشمنان ارزش بالای گستردگی محیط آشکار می شود، محیط وسیع این نسخه این توانایی را به شما می دهد که بتوانید با برنامه ریزی درست و به راحتی از راه های مختلف استفاده کنید تا توسط دشمن شناسایی نشوید اما اگر بدون برنامه ریزی پا به محیط بگذارید مرگ شما حتمی خواهد بود بنابراین اهمیت برنامه ریزی و استفاده از تاکتیک در این نسخه بسیار بالا خواهد بود.
 
 
ABBAs بازدید : 43 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Video EditorGiliSoft Video Editor نرم افزاری قدرتمند برای ویرایش فایل های ویدیویی می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MPEG, MP4, WMV, SWF,3GP, H.264/MPEG-4 AVC, MOV, ASF و دیگر فرمت های معمول دنیای مالتی مدیا میتواند نسبت به ویرایش آنها اقدام نماید. نرم افزار ترکیبی از ابزارهای برش قاب ویدیو،
ادغام و چسباندن ویدئو، تقسیم و جدا کردن ویدئو، تبدیل فرمت ویدیو، اضافه کردن واترمارک روی ویدیو، اضافه کردن زیرنویس، چرخش ویدیو، عکس گرفتن از روی ویدیو، تنظیم روشنایی، اضافه کردن افکت روی ویدیو و دیگر ابزار ویرایش که در ادامه آنها را نام خواهید برد. ابزار برش قاب ویدیو کمک میکند که در صحنه های دلخواه نسبت به برش برخی از قسمت های قاب اقدام کنید. ادغام و چسباندن ویدیو در یکی کردن چندین فایل ویدیو یاریتان میدهد. تقسیم و جداکردن ویدیو نیز کمک میکند تا یک ویدیو را به چندین فایل ویدویی تقسیم کنید و قسمت های ناخواسته را حذف کنید. تبدیل فرمت ویدیویی و صوتی نیز امکان پذیر است با پشتیبانی از فرمت های ویدیویی نظیر AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, MKV, RM, MOV, XviD, 3GP, and FLV و فرمت های صوتی نظیر MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC, AC3, MP2, and OGG. استخراج و گرفتن صدای ویدیو و ذخیره آن با فرمت های صوتی و همچنین قرار دادن صدای جدا از صدای اصلی فیلم روی ویدیو از دیگر قابلیت های نرم افزار می باشد. در زمینه قرار دادن افکت روی ویدیو نرم افزار دارای ۱۴ افکت می باشد که برخی از آنها شامل black and white, old photographs, relief می باشد. قرار دادن واترمارک و زیرنویس هایی با فرمت ASS, SRT نیز از امکانات تکمیلی نرم افزار محسوب می شود.

ABBAs بازدید : 48 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

بازی استراتژیک

لشکر عظیمی در خط مقدم دروازه ی قلعه تجمع کرده و آماده ی حمله به پادشاه آرتور هستند! چطور با این مشکل روبرو شود؟ از وقایع تاریخی پادشاهان گذشته با هوشیاری درس گرفته و به کمک پادشاه بروید و شانه به شانه با سپاه پادشاه همراه شده تا درباره ی آینده ای غیرقابل پیش بینی بجنگید! همه چیز وابسته به شماست که غرور و افتخار را به پادشاه برگردانید، دوباره پادشاهی خطوط آرتوری را در دست گرفته و تاریخ را از سر بنویسید! فرشته یا شیطان صفت؟ همه چیز به شما بستگی دارد! دو بعد جنگ و حضور در هر کدام از این دو که می خواهید، به شما بصیرت کافی را خواهد داد.

 

 

ABBAs بازدید : 60 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

Fedora 20 Finalسیستم عامل لینوکس یک سیستم عامل رایانه‌ای و نام توزیعی از لینوکس است و توسط اعضای پروژه فدورا تولید می‌شود. این پروژه توسط شرکت ردهت حمایت می‌شود. هدف این پروژه تولید یک سیستم عامل چند منظوره‌است که به طور کلی از بسته‌های نرم‌افزاری رایگان ایجاد شده‌است. این توزیع طوری ایجاد شده که به راحتی نصب و برای مقصود مورد نظر تنظیم شود. این کار با نرم‌افزار نصب و مجموعه نرم‌افزارهای سیستمی که کار با آن‌ها آسان است، ممکن می‌شود. بسته‌های نرم‌افزاری و نرم‌افزارهای مورد نیاز آنها به راحتی توسط نرم‌افزار یام قابل دریافت می‌باشند. هر شش یا هشت ماه یک نسخه جدید از فدورا عرضه می‌شود. همراه این سیستم عامل برنامه‌های زیادی عرضه می‌شود.

 

 

ناراحتنظــــــــــــــــــــرات خودتونو درباری این سایت بگید !!!نظــــــــــــــــــــــر بدید !!!ناراحتناراحت

ABBAs بازدید : 48 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

Ubuntu 14.04سیستم عامل لینوکس یکی از توزیع‌های لینوکس است که بر اساس دبیان پایه‌گذاری شده ‌است اما در چندین مورد با دبیان تفاوت دارد. نام اوبونتو از یکی از مفاهیم افریقای جنوبی به معنی «انسانیت نسبت به دیگران» (Humanity Towards Others) گرفته شده‌است.
اوبونتو هر شش ماه یک بار نسخه جدیدی را به بازار عرضه می‌کند. علاوه بر این برای هر نسخه از اوبونتو، تا ۱۸ ماه پس از انتشار آن نسخه، پشتیبانی ارائه می‌شود. برای نسخه LTS مثل 8.04 (Hardy)، به جای پشتیبانی ۱۸ ماهه، سه سال پشتیبانی برای نسخه ویژه رایانه‌های شخصی و پنج سال پشتیبانی برای نسخه‌های سرور ارائه می شود.

 

 

 

ABBAs بازدید : 47 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

KMPlayer 3.9.0.125 FinalKMPlayer  با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمايند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

 

 

 

ABBAs بازدید : 522 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود دوبله فارسی انیمیشن زیبای خفته Sleeping Beauty | تاپ 2 دانلود

دانلود دوبله فارسی انیمیشن زیبای خفته Sleeping Beauty

| دانلود انیمیشن زیبای خفته دوبله فارسی با کیفیت BRRip 720p |

| کاندیدای اسکار بهترین موسیقی متن در سال ۱۹۶۰ |

| به همراه صوت جداگانه دوبله فارسی |

 

نام انیمیشن: Sleeping Beauty – زیبای خفته

ژانر: انیمیشن / خانوادگی / فانتزی

سال انتشار: ۱۹۵۹

مدت زمان: ۷۵ دقیقه

حجم: ۴۵۰ مگابایت

کیفیت: BRRip 720p

زبان: فارسی + انگلیسی (تغییر زبان با کلیک راست روی برنام MPC و انتخاب زبان مورد نظر از گزینه Audio)

داستان انیمیشن:

بعد از سرزنش های خاندان سلطنتی، پری حسود نفرینی بر شاهزاده خانم بر جای می گذارد که تنها یک

شاهزاده می تواند با کمک سه پری خوب آن طلسم را بشکند.


جهت دانلود انیمیشن و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

 


تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 222
  • بازدید ماه : 194
  • بازدید سال : 6,740
  • بازدید کلی : 45,586